Gotovo stotinu brodara iz Dalmacije „plovi“ Panonskim morem
Od četvrtka do nedjelje na području Požeštine boravi vlasnik renomirane turističke agencija ID RIVA Selimir Ognjenović s gotovo stotinu hrvatskih brodara koji su naš kraj posjetili kako bi se upoznali s turističkim potencijalima ovog područja


Od četvrtka do nedjelje na području Požeštine boravi vlasnik renomirane turističke agencija ID RIVA Selimir Ognjenović s gotovo stotinu hrvatskih brodara koji su naš kraj posjetili kako bi se upoznali s turističkim potencijalima ovog područja
Od četvrtka do nedjelje na području Požeštine boravi vlasnik renomirane turističke agencija ID RIVA Selimir Ognjenović s gotovo stotinu hrvatskih brodara koji su naš kraj posjetili kako bi se upoznali s turističkim potencijalima ovog područja. Sve je počelo prije nešto više od godinu dana kada je Selimir Ognjenović dobio nagradu Hrvatske turističke zajednice za životno djelo i posvetio je upravo razvoju turizma u Slavoniji i Baranji odnosno, kontinentu.
Danas ga je u Gradskoj vijećnici primio gradonačelnik Požege Darko Puljašić, uz prisustvo direktorice TZ Grada Požege Silvije Podoljak te Thomas i Lea Pandžića ispred Zlatnog luga.
„Nastavit ćemo privlačiti i pomagati svim ljudima dobre volje koji prepoznaju Slavoniju, a Požega je u srcu Slavonije, destinacija od koje treba sve početi i gdje treba sve završavati“, rekao je gradonačelnik.
ID RIVA Tours ima dugogodišnje iskustvo te su među tri najveća turoperatora koji dovode goste s njemačkog govornog područja u Hrvatsku, a u sklopu svog poslovanja izdaju i kataloge specijalizirane za privatni smještaj, pri čemu se u novom izdanju po prvi puta pojavljuju Slavonija i Baranja kojima direktor Ognjenović želi pokloniti posebno mjesto. U međuvremenu je pokrenuta i inicijativa organizacije Dana Hrvatskog turizma u Slavoniji, dok su prije tri tjedna Zlatni lug i TZ Grada Požege gostovali na jednom od brodova u Malom Lošinju i predstavljali tri dana Slavoniju mještanima, gostima, turističkim djelatnicima, direktorima raznih poduzeća, turističkih zajednica i medija.
„Turizam je moguć, kada se njemu jednom sistematski pristupi“, smatra Ognjenović.
Slavonija je stavljena u brošuru distribuiranu u 5700 turističkih agencija, a zadnja rotacija glavnog kataloga ide u 430 tisuća primjera i dijeli se na 75 tisuća njemačkih privatnih adresa. „Požegu sam izabrao uz brodare s kojima surađujemo, oni su sada tu i vjerujem kako će postati vrlo jaki vaši ambasadori u sredinama u kojima se kreću, jer našim kretanjem krenut će i kretanje stranih gostiju“, rekao je Ognjenović.