Arhiva

Najteže nam je kada dođu ljudi koji nisu s područja grada Požege i moramo ih odbiti

29-10-2015 • 00:00
RVA.hr

Prije nešto više od dva mjeseca u Požegi je otvorena socijalna samoposluga kao projekt udruge „Svitak“, Obiteljska košarica „Dajem osmjeh, primam radost“ .

Content photo Content photo Content photo

Obiteljska košarica „Dajem osmjeh, primam radost“

Prije nešto više od dva mjeseca u Požegi je otvorena socijalna samoposluga kao projekt udruge „Svitak“, Obiteljska košarica „Dajem osmjeh, primam radost“ .

– Za sada smo zadovoljni odazivom korisnika, iako nam se nisu još uvijek obratili svi koji ostvaruju ovo pravo, a to su svi korisnici zajamčene minimalne naknade s područja grada Požege i prigradskih naselja.
Preko Centra za socijalnu skrb s kojim surađujemo na dnevnoj bazi i partneri su u na ovom projektu, svima su odaslani dopisi i nadam se da će nam se u budućnosti i javiti – rekla nam je Senada Budimlić, voditeljica projekta.

U razgovoru s korisnicima saznaju koje su im namirnice ili higijenske potrepštine najpotrebnije i prema tome pokušavaju osigurati najtraženije.

-Najteže nam je kada dođu ljudi koji nisu s područja grada Požege i moramo ih odbiti, nadamo se da ćemo u budućnosti moći proširiti naše usluge i na druge općine i gradove u našoj županiji, što će ovisiti o tome koliko će naš rad prepoznati građani i institucije – istaknula je Senada Budimlić.

– Do Božića ćemo pokušati osigurati trenirke i tenisice za svu djecu školske dobi naših korisnika, a do početka sljedećeg polugodišta i školski pribor, tempere, vodene bojice i bilježnice, doznali smo da je djeci to najpotrebnije – dodala je Senada Budimlić.

Donacije prikupljaju putem košarica koje su postavili u suradnji s trgovačkim centrima, gdje  će  njihovi kupci moći ostaviti po neki proizvod. Građani mogu donirati direktno u udruzi „Svitak“ ili u Centru za socijalnu skrb , nadaju se da će građani prepoznati ovaj projekt i pomoći svojim sugrađanima koji su se našli u teškoj situaciji. Svi koji žele pomoći ovom projektu mogu darovati hranu, higijenske potrepštine, odjeću i obuću, školski pribor.

– Trenutno je odaziv građana relativno slab, još uvijek većinu namirnica kupujemo novcem od projekta, ali mislim da je uzrok tome što ljudi još uvijek nisu dovoljno upoznati s našim radom i projektom. Nadam se da će se to promijeniti, tijekom narednog perioda imat ćemo informativni štand gdje će volonteri građanima dati sve važne informacije vezane uz naš rad – rekla je Margareta Krajnović, predsjednica udruge „Svitak“.

Socijalna samoposluga trenutno radi utorkom i četvrtkom, ali u skoroj budućnosti zapošljavanjem jedne osobe radit će cijeli tjedan.

Kroz razgovor s korisnicima koji su došli po pomoć saznali smo da im je ova pomoć neophodna i puno im pomaže da prežive od mjeseca do mjeseca, sve dobro dođe, ono što im ne treba ne uzimaju, a bilo je i slučajeva da ono što im kod kuće nije potrebno, najčešće je to odjeća, donesu i sami u samoposlugu kako bi pomogli drugima.

-Nadamo se da će samoposluga opstati i nakon završetka projekta, nažalost potreba očito postoji, ali to će najviše ovisiti o tome koliko će ovaj projekt biti prepoznat i donacijama građana – zaključila je na kraju Margareta Krajnović.