Jedva čekamo da krene vlak ovo do sada bila je patnja
Nakon pet godina, vlakovi će opet prometovati na pravcu Pleternica - Čaglin, ukupna vrijednost radova i materijala na ovoj 17 kilometara dugoj dionici iznosi 32 milijuna kuna i financirana je iz državnog proračuna.






Nakon pet godina ponovno će prometovati vlakovi na relaciji Pleternica-Čaglin
Nakon pet godina, vlakovi će opet prometovati na pravcu Pleternica – Čaglin, ukupna vrijednost radova i materijala na ovoj 17 kilometara dugoj dionici iznosi 32 milijuna kuna i financirana je iz državnog proračuna. Drugog studenog pruga će biti otvorena za promet putničkih vlakova, od stupanja na snagu novog voznog reda.
U svom posjetu Požeško – slavonskoj županiji prugu je obišao ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić i istaknuo – Osim glavnih, kapilarnih pravaca koji se sufinanciraju novcem iz Europske unije, važno je naglasiti da su i lokalne, regionalne pruge vrlo važne za svakodnevnu komunikaciju ljudi i roba. Država osigurava pola milijarde kuna za subvenciju željezničkog prometa i ono što bi htio, što je nekakav trend u Europi i svijetu da što veći broj ljudi koristi željeznicu kao najbolji i najekološkiji prijevoz. Nadam se da će to doprinijeti razvoju ovog kraja, Slavonije, Požege, Pleternice i Čaglina. I dalje ćemo nastaviti, obnavljati prugu do Našica kako bi i stanovnici i mala gospodarstva imali od toga koristi. Nakon drugog studenog kada ovdje redovno počinju prometovati kompozicije vlakova, brzina bi trebala biti negdje oko 80 kilometara na sat što apsolutno zadovoljava sve potrebe ove regionalne pruge.
– Zna se dobro 2010. godine tko je prugu ukinuo, HDZ, zna se dobro i zašto su ukinuli tu prugu i tko je to potakao, onaj tko se dodvoravao novoj gospodarici, novom gospodaru. Građani ovog kraja, građani Čaglina i šire okolice koja je jedna od nažalost najzaostalijih dijelova naše županije i naše Slavonije, protestirala je i građani su tražili da se ne zaustavlja taj promet, obilazili su mnoge naše političare nije vrijedilo ništa, bili su i kod mene, rekao sam 2010. godine ili će pruge biti ili mene u Saboru neće biti. Kao što znate ja ću vjerojatno biti u Saboru, a pruga je tu – rekao je saborski zastupnik i predsjednik Odbora za prostorno uređenje i graditeljstvo Hrvatskog sabora Zdravko Ronko.
Koliko za ovaj kraj znači pruga rekao nam je mještanin Latinovca Drago Ribičić – Imam dvojicu sinova koji idu u srednju školu u Požegi, do sada su putovali zamjenskim autobusom, jedva čekamo da krene vlak, djeci će biti jednostavnije, sigurnije i brže, puno bolje nego autobus. Ovo do sada je bila patnja, presjedanje u Pleternici, autobus je kretao ujutro u pola šest tako da bi djeca u Požegu došla prerano za školu.
Prema riječima predsjednice Uprave HŽ Infrastrukture Renate Suše sljedeće dvije godine u planu je obnova dionice od Čaglina do Našica, ulaganje u vrijednosti 18 milijuna kuna, u nadi da će se završetkom obnove cjelokupne pruge ljudi pretežno orijentirati na vožnju vlakom.
– Današnjim posebnim vlakom između Pleternice i Čaglina mi smo praktično otvorili prugu i od drugog studenog prometovat ćemo sa šest linija na pruzi Pleternica – Čaglin. Isto tako i dalje će biti autobusni prijevoz na relaciji Pleternica – Našice, to će biti dodatna usluga. Očekujemo da će to doprinijeti bržoj komunikaciji u ovoj regiji i da će broj putnika biti daleko veći – rekao je Dražen Ratković predsjednik Uprave HŽ putničkog prijevoza.