Položen vijenac ispred rodne kuće Dobriše Cesarića
Predstavnici Osnovne škole Dobriša Cesarić te zamjenik gradonačelnika Grada Požege gospodin Ferdinand Troha, položili su, povodom 119. obljetnice rođenja Dobriše Cesarića vijenac uz spomen-ploču na rodnoj kući.






Položen vijenac povodom 119. obljetnice rođenja Dobriše Cesarića uz spomen-ploču na rodnoj kući.
Ovim putem se zahvaljujemo svima u radu na očuvanju misli na ovog velikog umjetnika jer u kulturi je ponekad i teško trajati ovako dugi niz godina, a sada u doba pandemije još i teže. Ostavština Dobriše Cesarića, pjesme uz koje odrastamo, uz koje vi, dragi učeniciodrastate, to svakako zaslužuje, istaknuo je gospodin Ferdinand Troha.
Cesarić nam u svojim pjesmama ostavlja bogato nasljeđe simbolističko-impresionističke poezije vješto ugrađene u svoje iskaze koji se, na prvi pogled, čine jednostavnim, no, zapravo su rečenično zgusnute akustičke i vizualne impresije, rečenično iskazane spoznaje o životu i raskošne slike.
Mnogo je projekata na eTwinning platformi u koje smo uključeni, no ovaj književno-umjetnički projekt se posebno ističe. Jedan je od ciljeva i osigurati mladima i odraslima alate i kompetencije koji su im potrebni za osmišljavanje kreativnih i inovativnih rješenja za suočavanje s dosad neviđenim rizicima i društvenim izazovima, kao i za otkrivanje prilika koje se mogu pronaći u kontekstu krize, istaknula je ravnateljica škole Zvjezdana Krip.
Sjećanjem na velikana pisane riječi potiču se i učenici , budući mladi autori, na pisano stvaralaštvo i na promišljanje o važnosti umjetnosti u životu svakoga čovjeka. Kada govorimo o velikanima Hrvatske, Dobriša Cesarić je sasvim sigurno jedan od njih. Čovjek čije je ime zlatnim slovima zauvijek upisano u knjige najsvjetlijih trenutaka književnosti u Hrvata. Iza imena ovog velikana stoji plodonosan rad na gotovo svim područjima
S obzirom na širinu motiva Granice, kojim se ove godine posebno bave u svom projektu Cesarić u Cesariću, usredotočuju se na tri glavne teme. Cilj projekta je upoznati učenike s bogatstvom riječi GRANICE u doslovnom i prenesenom značenju. Istovremeno, učenici unaprijeđuju vještine komunikacije na stranom i materinskom jeziku kao i uporabe IKT-a kao alata za komunikaciju i izražavanje.
Suradnja u digitalnom okruženju i zajednički on line susreti obogaćeni kulturalnim sadržajima proširit će znanja učenika, a međupredmetni karakter projekta pomoći će u razvoju njihovih temeljnih vještina, izjavila je profesorica i voditeljica projekta Cesarić u Cesariću Blanka Đimoti Zima.,