Arhiva

OŠ JULIJA KEMPFA: Igramo se hrvatskim jezikom

27-02-2020 • 00:00
Rva

Današnji je nastavni dan u 2.b razredu Osnovne škole Julija Kempfa protekao u vrijedno razigranom raspoloženju. Učenici su s učiteljicom Ivanom Jukić Matijević i studenticom Miom Bošnjak kroz niz zabavnih aktivnosti povezali i obilježili Dan materinskog jezika koji je bio u veljači te Dane hrvatskog jezika koji traju do 17.ožujka.

Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo Content photo

Današnji je nastavni dan u 2.b razredu Osnovne škole Julija Kempfa protekao u vrijedno razigranom raspoloženju. Učenici su s učiteljicom Ivanom Jukić Matijević i studenticom Miom Bošnjak kroz niz zabavnih aktivnosti povezali i obilježili Dan materinskog jezika koji je bio u veljači te Dane hrvatskog jezika koji traju do 17.ožujka.

Današnji je nastavni dan u 2.b razredu Osnovne škole Julija Kempfa protekao u vrijedno razigranom raspoloženju. Učenici su s učiteljicom Ivanom Jukić Matijević i studenticom Miom Bošnjak kroz niz zabavnih aktivnosti povezali i obilježili Dan materinskog jezika koji je bio u veljači te Dane hrvatskog jezika koji traju do 17.ožujka.

 

 

Cilj nastavnog dana bio je kroz različite igre ponoviti sadržaje hrvatskog jezika te približiti učenicima ljepotu  materinskog jezika, a učiteljica Ivana smatra kako je u tome i uspjela.

 

 

“Učenici su bili raspoloženi za rad, za igru, ponavljali su već naučeno na njima prirodan način učenja i razvoja, a to je igra. Pravopisni i gramatički sadržaji su učenicima često nerazumljivi, nezanimljivi i teški, a ovo je jedan od načina da ih motiviramo za rad.”

 

Drugašići su danas ponovili naučene sadržaje hrvatskog jezika kroz niz aktivnosti.

 

 

Dan su započeli rješavanjem rebusa i igrom “Luda pitanja,još luđi odgovori”.

 “Plešućim diktatom” ponovili su i primijenili sva do sada naučena  pravopisna pravila, stvarali su nove,pobrkane bajke, uz koje su se najviše nasmijali.

Kartali su se jezičnim sadržajima, opisivali i crtali likove uz igru “Ja sam detektiv”.

Kroz igru “Koja je životinja najbrža” ponovili su sadržaje č/ć i skupove ije/je, igrom “Kockica mi kaže” bogatili su rječnik i sposobnost pripovijedanja.

 “Imenuj me”, naziv je igre uz koju su ponovili imenice, a ovaj zanimljiv nastavni dan, završili su  pričama nastalima iz kutije.

 

 

Učenici Teni Kovačević je danas bilo odlično i šaljivo. Najzanimljivija joj je bila igra kartanja jer voli razmišljati.

Njenom bratu Jakovu su najzanimljiviji bili rebusi jer I on voli razmišljati, I volio bi ih češće rješavati u školi.

 

 

Učenici Petri Fumić je bilo zabavno i zanimljivo te smatra da je učiteljica sve super pripremila. Voljela bi uskoro ponoviti ovakav sličan dan.

 

Učenik Roko Blažević bi rado igrao ponovno igru opisivanja i pogađanja predmeta, a učenica Jana Švaljek kaže da joj je zanimiljivo kada uči kroz igru. Najviše joj se svidjela igra Tko će brže, sa životinjama i Ije i je.

 

 

Studentica Mia navodi kako su aktivnosti bile dobro osmišljene i objašnjene na način da svaki učenik razumije i može aktivno sudjelovati u svakoj od aktivnosti. Primjetila sam kako učenici vrlo rado pristupaju svim aktivnostima i tako nesvjesno uče kroz igru. Veseli me što sam sudjelovala u ovakvom načinu rada i sigurna sam da će mi ovo iskustvo jednoga dana pomoći u radu i s mojim razredom.