Mlade se potiče da nakon osnovne škole upisuju majstorska zanimanja
Obrtnici, poduzetnici i gospodarstvenici Požeško-slavonske županije u suradnji s partnerima, organizirali su danas promociju upisa učenika za majstorska zanimanja u trogodišnjem trajanju
Obrtnici, poduzetnici i gospodarstvenici Požeško-slavonske županije u suradnji s partnerima, organizirali su danas promociju upisa učenika za majstorska zanimanja u trogodišnjem trajanju
Obrtnici, poduzetnici i gospodarstvenici Požeško-slavonske županije u suradnji s partnerima, organizirali su danas promociju upisa učenika za majstorska zanimanja u trogodišnjem trajanju, za novu školsku godinu. Jedna od aktivnosti u promociji upisa Obrtničke komore Požeško-slavonske županije bila je izdavanje tiskanog Kataloga licenciranih radnji i Info dan za učenike osmih razreda.
Katalog je namijenjen učenicima osmih razreda osnovnih škola kako bi na jednom mjestu dobili informaciju koja majstorska zanimanja i u kojoj srednjoj strukovnoj školi se upisuju ove školske godine, te gdje mogu pohađati praktičnu nastavu. Cilj Kataloga licenciranih radnji je promovirati majstorska zanimanja i motivirati učenike osmih razreda za upis u majstorska zanimanja, a krajnji cilj pojasnio je predsjednik Obrtničke komore Požeško-slavonske županije Anto Bilobrk.
Na današnjem info danu za učenike osmih razreda, u sklopu promocije Kataloga licenciranih radnji, predstavnici srednjih strukovnih škola izložili su plan i uvjete upisa u trogodišnja strukovna zanimanja, predstavnici Hrvatske obrtničke komore izložili su aktualnosti strukovnog obrazovanja, dok je predstavnik Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Adriano Šafran prezentirao poticajne mjere, kako za učenike tako i za licencirane radnje.
Mlade je gradonačelnik Požege Darko Puljašić pozvao da se okrenu obrtništvu.
Zamjenik župana Vedran Neferović ističe da je izbor zanimanja vrlo važan, jer mlade ljude usmjerava u ono što će raditi u životu.
Dodao je da u državi u kojoj se u pet godina promijeni pet ministara znanosti i obrazovanja teško shvatiti gdje je kontinuitet u obrazovanju te se nada da će i vid strukovnog obrazovanja doći u stabilnu poziciju.