Coworking centar Panora nastavlja s programom Panorama: Virtualni asistent je ovotjedni panel

Coworking centar Panora nastavlja s programom Panorama, serijom javnih panela koji povezuju poduzetnike, stručnjake i lokalnu zajednicu kroz otvorene razgovore o suvremenim poslovnim temama. Nakon uspješne prve Panorame o radu na daljinu, nova tema donosi u fokus jedno novije zanimanje – virtualni asistent. U emisiji „Jutro s Matkom“ razgovarali smo s pročelnicom Upravnog odjela za gospodarstvo Požeško-slavonske županije, Jelenom Ferdebar Hak
O tome što rade virtualni asistenti i zašto ih poduzetnici sve češće angažiraju, razgovarat će se na drugoj Panorami koja se održava u petak, 25. travnja 2025. godine s početkom u 19 sati, u Coworking centru Panora na adresi Republike Hrvatske 1B Požega.
„Panel je namijenjen svima koji žele saznati više o radu virtualnih asistenata i mogućnostima koje ovo zanimanje nudi – kako onima koji razmišljaju o fleksibilnom obliku rada, tako i poduzetnicima koji sve češće traže vanjske suradnike za administrativne, komunikacijske i organizacijske poslove.“ – rekla je Ferdebar Hak.
Šira slika lokalne perspektive
„Program Panorama zamišljen je kao serija javnih panela posvećenih suvremenim poslovnim temama koje se promatraju iz lokalnog kuta. Kroz otvorene razgovore s gostima iz prakse, program povezuje poduzetnike, stručnjake i širu zajednicu, s ciljem razmjene znanja i jačanja poduzetničke klime u Požeško-slavonskoj županiji.“ – dodala je.
Naziv „Panorama“ odražava osnovnu ideju programa – pružiti širu sliku lokalne perspektive. Svaka tema predstavlja priliku za raspravu o aktualnim trendovima koji oblikuju suvremeno poslovanje, uz poseban naglasak na mogućnosti i izazove specifične za manje sredine.
O temi panela
Virtualni asistenti su stručnjaci koji na daljinu obavljaju širok raspon zadataka za poduzetnike i organizacije – od administracije i vođenja komunikacije, do podrške u marketingu, organizaciji događanja i svakodnevnom poslovanju.
„Riječ je o zanimanju koje omogućuje rad s bilo koje lokacije, a za poduzetnike predstavlja fleksibilno rješenje bez potrebe za zapošljavanjem dodatnog osoblja. Tema je svojevrsna poveznica na prvi panel „Rad na daljinu“ koji smo imali. I ovakvi oblici rada mogu pridonijeti zadržavanju radne snage, ali i otvaranju novih poslovnih modela.“ – objasnila je Ferdebar Hak.
Gosti panela
Na panelu će sudjelovati gosti koji profesionalno rade kao virtualni asistenti, a svoja će iskustva podijeliti s publikom kroz razgovor o tome kako izgleda njihov posao, na koji način surađuju s klijentima te koje su prednosti i izazovi rada u ovom sektoru.
Martina Žgomba – virtualni asistent i mentor za virtualne asistente. Kroz vlastiti program „Postani virtualni asistent“ pomaže ženama da izgrade uspješnu karijeru u ovom brzorastućem području. Dijelit će praktična znanja i osobno iskustvo poduzetništva. S certifikatom „ClickUp ekspert“ i dugogodišnjim iskustvom u optimizaciji poslovnih procesa, ističe se kao stručnjakinja koja klijentima nije samo virtualni asistent već i poslovni partner. Vjeruje da je pozitivan mentalitet ključan za dugoročan uspjeh te potiče svoje polaznice da s povjerenjem kroče u svijet poduzetništva.
Vanja Ražov – virtualna asistentica specijalizirana za obradu podataka i izradu modernih prezentacija. Pomaže poduzetnicima da iz nepreglednih tablica i nepregledne administracije dobiju jasne i interaktivne izvještaje koji otkrivaju prave uvide te bržu i bolju interpretaciju rezultata. Njezina rješenja uklanjaju greške, štede vrijeme i donose punu kontrolu nad podatcima. Uz to, izrađuje prezentacije koje su dinamične, profesionalne i vizualno upečatljive, daleko od onih uobičajenih i zaboravnih prezentacija.