Gospodarstvo

Coworking centar Panora: Pozivaju se poduzetnici na Panel posvećen temi rada na daljinu

25-02-2025 • 12:26
RVA.hr
Od pročelnice Upravnog odjela za gospodarstvo Požeško-slavonske županije, Jelene Ferdebar Hak, doznali smo što se sve može pronaći u Coworking centru Panora i kako je on na usluzi poduzetnicima. Uz to, najavili smo prvi panel u programu Panorama.

Bilo da si poduzetnik, freelancer, digitalni nomad ili jednostavno tražiš mir da obaviš „nešto svoje“, u Požegi na adresi Ulica Republike Hrvatske 1B je otvoreno pravo mjesto za tebe – Coworking centar Panora. Od pročelnice Upravnog odjela za gospodarstvo Požeško-slavonske županije, Jelene Ferdebar Hak, doznali smo što se sve može pronaći u Coworking centru Panora i kako je on na usluzi poduzetnicima. Uz to, najavili smo prvi panel u programu Panorama.

„Prije nešto manje od godinu dana, u samom središtu Požege, otvoren je Coworking centar Panora. To je zgrada u kojoj je Županija smjestila sve svoje javne ustanove, a u prizemlju se smjestio jedan vrlo zanimljiv i atraktivan prostor, odnosno Coworking centar. Naime, ekspanzija coworking centara se dogodila 2000. godine u svijetu, a to su dijeljeni prostori za rad.“ – rekla je Ferdebar Hak.

Poduzetnički pothvati obično znaju biti usamljeni, slijedi puno administracije i papirologije, a pojedinci imaju samo želju za radom. Tu dolazi coworking centar kao dijeljeni prostor za rad, a koji nudi opremljene radne jedinice u kojima poduzetnici ne brinu o režijama i infrastrukturi, samo dođu i rade, naglašava Ferdebar Hak.

„Ono što je prednost takvih prostora je da kraj sebe uvijek imate nekoga s kim možete izmijeniti ideje i iskustva. To su često ljudi koji ni nisu u vašoj branši, ali u razgovoru s ljudima koji rade u takvim dijeljenim prostorima, došli smo do zaključka da to jako pomaže jer stvara nove ideje i potiče kreativnost u poslu.“ – dodaje pročelnica.

U Coworking centru Panora imaju pet radnih jedinica, opremljenu čajnu kuhinju, dvije konferencijske dvorane i dnevni boravak za rad na daljinu i „od kuće“ gdje se mogu odraditi radni sastanci.

„Ako radite od kuće i nemate prostor za pozvati klijenta na radni sastanak, možete to obaviti u našem dnevnom boravku jer ipak ste tada u poslovnijem ambijentu i odajete dodatan dojam profesionalizma. Osim samog coworking prostora, tu su i dvije konferencijske dvorane. Jedna dvorana može zaprimiti do sto sudionika i ima prekrasnu terasu na kojoj se mogu organizirati vanjska događanja, seminari, radionice i slično. Druga dvorana ima manji kapacitet, opremljene su suvremenom tehnikom i projektorima. Poduzetnici su pokazali da im je ta oprema potrebna prilikom organizacije raznih seminara i poslovnih sastanaka.“ – rekla je Ferdebar Hak.

Unazad godinu dana najviše interesa je bilo za konferencijske dvorane, dodaje Ferdebar Hak.

„Što se tiče konferencijskih dvorana, popunjeni smo unazad nekoliko mjeseci. Po tome vidimo da je nedostajalo i takvih prostora. Kad je u pitanju coworking dio Centra, najviše korisnika je bilo tijekom ljeta. Imali smo korisnika koji su došli na odmor, a koji su željeli odraditi neki sastanak ili odgovoriti na mailove u miru. Po tome vidimo da su ljudi izvana, dakle gradova izvan Požege, pa i iz inozemstva, upoznatiji s pojmom coworking dijeljenog radnog prostora.“ – rekla je pročelnica.

Više informacija o rezervacijama termina i cijenama možete pronaći na stranici coworking-panora.hr.

„Cijena korištenja radne jedinice, koja uključuje radni stol, stolicu, ormarić za dokumente i ostalo, po satu 2,00 EUR, dok je cijena po danu 10,00 EUR. Radna jedinica se može iznajmiti po tjednu za 50,00 EUR ili mjesečno za 200,00 EUR. Coworking centar Panora otvoren je svakim radnim danom od 7,00 do 19,00 sati. Samo je potrebno napraviti rezervaciju prethodno.“ – rekla je pročelnica Jelena Ferdebar Hak.

Coworking centar Panora predstavlja novi program naziva Panorama.

Radi se o seriji javnih panela osmišljenih s ciljem povezivanja poduzetnika, stručnjaka i lokalne zajednice kroz otvorene i dinamične razgovore o aktualnim poslovnim temama. Panorama je nastala iz potrebe za jačanjem poduzetničke klime i otvorenog dijaloga, poticanjem razmjene znanja te pružanjem podrške, ideje i inspiracije u poslovanju. Prva Panorama održat će se 27. veljače 2025. godine u 19 sati u Coworking centru Panora, a tema panela bit će „Rad na daljinu“.

S obzirom na rastući trend fleksibilnog rada, cilj ovog panela je približiti javnosti prednosti i izazove rada na daljinu te istaknuti kako digitalna ekonomija otvara nove prilike, posebno za mlade u manjim sredinama. Kroz osobna iskustva gostiju, Panorama donosi praktične uvide u promjene koje rad na daljinu donosi tržištu rada, ali i lokalnoj zajednici.

Na prvom panelu sudjeluju:

  • Helena Tomić – specijalistica za marketing proizvoda u IT tvrtki Unitfly i aktivna sudionica startup scene kroz projekt Auclio.
  • Igor Bumba – web programer s deset godina iskustva, trenutno zaposlen u tvrtki Elevien, inovativnoj platformi koja digitalizira natjecanja u gimnastici.
  • Viktor Berger – diplomirani inženjer računarstva s bogatim iskustvom u razvoju softvera, trenutno zaposlen u američkom startupu Forsight koji se bavi inteligentnim nadzorom gradilišta.
  • Ivana Garilović – magistra psihologije s višegodišnjim iskustvom u ljudskim potencijalima i organizacijskoj psihologiji, predsjednica Društva psihologa Požeško-slavonske županije.

Panel će voditi i moderirati Aleksandra Šutalo, koja će kroz razgovor s gostima istražiti nove mogućnosti zapošljavanja kroz rad na daljinu, kako rad na daljinu utječe na karijere i privatne živote pojedinaca, koje su najveće prednosti i nedostaci ovakvog načina rada, kakav je pravni okvir za rad na daljinu u Hrvatskoj te kako on može pridonijeti ostanku ili povratku mladih u Požegu.

Sudionici će imati priliku čuti stvarna iskustva, postavljati pitanja gostima te sudjelovati u interaktivnoj raspravi. Također, događaj je izvrsna prilika za međusobno povezivanje, upoznavanje s novim poslovnim mogućnostima i razmjenu ideja.

Cijeli razgovor dostupan je na našem Mixcloud kanalu