Pivovara Slavonica iz Pakraca predstavila novo pivo
Pivo naziva Slavonska NEIPA, dio je nove linije proizvoda koja nosi naziv Slavonica Classic i pod kojim pivovara planira izbaciti više različitih vrsta piva kojima će dati svoj osobni pečat. Slavonska NEIPA klasični je predstavnik tzv. New England IPA stila, u svijetu craft piva vrlo popularnog stila zadnjih godina. Ima u sebi osebujne arome u okusu i mirisu, smanjene je gorčine, a nešto je značajniji alkohol od preko 6%, rekao je Marko Barčan, pokretač Pivovare Slavonica.
Također ističe kako će već kroz dva tjedna na tržište pod linijom Slavonica Classic izaći i njihov lager, danas najpoznatiji i najtraženiji stil piva u svijetu.
Tendencija je da se sve veći broj malih pivara okreće i tom stilu koji ljudi često poistovjećuju samo s industrijom, a u zadnje vrijeme sve je zastupljeniji kod malih pivara koji su shvatili da trebaju dobiti širinu u publici i nešto lagano pitko što radi i veću količinu u konzumaciji, napominje Barčan.
Novouređena vrtna terasa kojom je za vikend tijekom dana i večeri prodefiliralo po procjeni oko 150 ljudi, koristit će se za različita događanja, promocije novih piva te za obiteljske i grupne obilaske.
„Kroz svoj pogon proveli smo još 2019., prije pandemije, sigurno dvadesetak tura, većinu u suradnji s Lirom gdje se kod grupa pokazao veliki interes da svoj obilazak Državne ergele Lipik, Toplica Lipik i perivoja, Muzeja Pakrac i Muzeja vojne i ratne povijesti prije odlaska na Omanovac upotpune obilaskom pivovare“ – ističe Barčan te napominje kako se završetkom pandemije ponovno pobudio taj interes, a također kako je pokrenuta i nova turistička agencija Vistema Martine Terranove. Time se pobudio dodatni interes za manje grupe, obilaske i zanimljive turističke ture kakve ova agencija nudi kroz off-road avanture bogatih okusa.
„Također, ideja nam je nuditi vikend organizirane prezentacije, gdje ćemo najaviti primjerice subotom u 17h održava se vođeni stručni obilazak uz degustaciju za otprilike 50 kn po osobi, a na koji možete doći samostalno ili u paru, povesti obitelj, prijatelje i rodbinu koja se zatekne kod vas u Lipiku i Pakracu te na taj način pružiti im jedno novo iskustvo i zadovoljstvo da ste im imali što ponuditi od sadržaja kad su vas posjetili.“ – dodaje Marko Barčan.
“Kontinentalni turizam sve više dobiva na značaju, a Zapadna Slavonija kroz Park prirode Papuk i mi koji se na njega naslanjamo sa svojom ponudom trebamo iskoristiti svoje prilike” – napominje Barčan, te dodaje kako u tom smjeru ide i razvoj njihove ponude gdje se uz pivovaru i gastro suvenirnicu radi na konstantnom razvoju prezentacije i povećanja sadržaja.
compas.com.hr/facebook-pivovara.slavonica/pivnica.net