Društvo

Osiguran nastavak još jedne faze projekta osiguravanja pomoćnika u nastavi u požeškim osnovnim školama

04-08-2022 • 07:56
Rva
Kroz projekt će u školskoj godini 2022./2023. osigurati 49 pomoćnika u nastavi za 57 učenika s teškoćama u razvoju u 4 osnovne škole s područja grada Požege

Projekt „PETICA ZA DVOJE – Pomoć – Edukacija – Tim – Integracija – Ciljanost – Afirmacija ZA DVOJE – V. faza“ prijavljen je na Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V“.

Nakon administrativne provjere projekt je uspješno prošao i fazu procjene kvalitete s maksimalnim brojem bodova te slijedi donošenje Odluke o financiranju i sklapanje samog Ugovora. Kroz projekt će u školskoj godini 2022./2023. osigurati 49 pomoćnika u nastavi za 57 učenika s teškoćama u razvoju u 4 osnovne škole s područja grada Požege koje su ujedno i partneri u projektu: OŠ Julija Kempfa, OŠ Antuna Kanižlića, OŠ „Dobriša Cesarić“ i Katolička osnovna škola u Požegi.

Projekt je u ime Grada Požege kao prijavitelja pripremila i prijavila Javna ustanova Lokalna razvojna agencija Požega te će kao projektni partner također sudjelovati u provedbi projekta. Projekt će sufinancirati Europska unije iz Europskog socijalnog fonda, operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. – 2020.

Ukupna vrijednost projekta je 2.219.788,20 kuna, od čega će 90%, odnosno 1.997.809,38 kuna sufinancirati Europska unija. „Petica za dvoje – V. faza“ nastavak je prethodnih uspješno provedenih faza projekta kojima se od 2014. godine osiguravaju pomoćnici u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju. Suvremeni odgojni sustav ne svodi se samo na učenje, nego i na razvijanje svim mogućih kompetencija, uključujući i emocionalne, tjelesne, socijalne i druge, te je pored učitelja u rad neophodno uključiti pedagoga, psihologa, logopeda, socijalnog radnika i pomoćnika u nastavi koji ima ključnu ulogu u uspješnoj socijalnoj integraciji, kao i kvalitetnijem provođenju nastavnog plana i programa za sve učenike.