Grad Požega s pet odjela i dvije službe smanjuje ustroj na tri odjela i jednu službu
Peta po redu sjednica Gradskog vijeća Grada Požege u aktualnom sazivu održat će se u petak. Na dnevnom redu su četiri točke, a zanimljivom se čini Prijedlog Odluke o ustrojstvu upravnih tijela Grada Požege.
Postojeće ustrojstvo upravnih tijela Grada Požege je podijeljeno na sedam upravnih tijela Grada Požege (pet odjela i dvije službe) i to Upravni odjel za samoupravu (pročelnica Ljiljana Bilen), Upravni odjel za društvene djelatnosti (pročelnica Maja Petrović), Upravni odjel za imovinsko-pravne poslove (pročelnica Klara Miličević), Upravni odjel za komunalne djelatnosti i gospodarstvo (pročelnica Jelena Vidović), Upravni odjel za financije i proračun (pročelnica Slavica Kruljac), Služba za javnu nabavu (pročelnica Ivana Ćališ) i Služba za unutarnju reviziju (voditeljica Ivana Šimunović).
Ako to prihvati Gradsko vijeće u petak, predloženom Odlukom ustrojavaju se četiri upravna tijela (tri odjela i jedna služba) i to Upravni odjel za samoupravu, Upravni odjel za financije i proračun, Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, zelenu tranziciju, komunalne djelatnosti i upravljanje imovinom i Služba za unutarnju reviziju. Stupanjem na snagu predložene Odluke s radom nastavlja Upravni odjel za samoupravu, kojem se uz dosadašnji djelokrug poslova preneseni u nadležnost poslovi društvenih djelatnosti i ITU mehanizma (PTOO), Upravni odjel za financije i proračun, kojem se uz dosadašnji djelokrug poslova preneseni poslovi javne nabave, te Služba za unutarnju reviziju s neizmijenjenim djelokrugom poslova. Odlukom prestaje s radom Upravni odjel za društvene djelatnosti, Upravni odjel za imovinsko-pravne poslove i Upravni odjel za komunalne djelatnosti i gospodarstvo.
Kao razlog za ovu odluku navodi se povećanje efikasnosti rada u upravnim tijelima i to kroz povezivanje srodnih poslova unutar predloženih upravnih tijela i organiziranjem timskog rada službenika, te osiguravanje pravnog temelja za ravnomjerno opterećenje službenika u obavljanju poslova iz djelokruga Grada. Dodaju da se predloženim ustrojstvom želi postići bolja dostupnost i kvaliteta usluga građanima i želi se da svako upravno tijelo bude fokusirano na racionalan broj funkcionalno povezanih zadataka. Predloženim ustrojstvom gradske uprave želi se smanjiti administrativno preopterećenje službenika i povećati učinkovitost gradske uprave u operativnom i razvojnome dijelu.
Vezano uz ovu odluku, pred vijećnicima će se naći i izmjena Odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Požege. Uz postojeća radna mjesta, bit će dodana i pozicija pomoćnik pročelnika, sa desetak posto nižim koeficijentom od pročelnika.