Održana 3. sjednica Gradskog vijeća Grada Kutjeva: „Otvaramo nova radna mjesta, pružamo sadržaj za naše stanovnike“
Održana je 3. sjednica Gradskog vijeća Grada Kutjeva Pred vijećnicima se našlo 19 točaka Dnevnog reda koje su prihvaćene u većini slučajeva jednoglasno. Na samom početku, minutom šutnje odana je počast nedavno preminulom Ranku Lovriću, bivšem zapovjedniku Specijalne jedinice policije „Trenk“ Požega.
Prihvaćena je Odluka o ustrojstvu upravnih tijela Grada Kutjeva, kojom se vraća nekadašnji model Jedinstvenog upravnog odjela.
Gradonačelnik Grada Kutjeva, Josip Budimir, pojasnio je ovu odluku: „Tijekom provedbe i rada u proteklom razdoblju s više upravnih odjela, utvrdili smo da nisu potrebni i da ćemo racionalnije upravljati kroz prijašnji model Jedinstvenog upravnog odjela. Imat ćemo i jednu pročelnicu koja će biti zadužena za upravljanje i rad cjelokupne Gradske uprave.“ – rekao je gradonačelnik Budimir.
Prihvaćena je Odluka o pokretanju postupka prestanka trgovačkog društva Komunalno društvo Kutjevo d.o.o. za obavljanje komunalnih djelatnosti po skraćenom postupku bez likvidacije.
„Točka je vezana uz ono što unazad nekoliko mjeseci komuniciramo na sjednicama, idemo u likvidaciju Komunalnog društva Kutjevo d.o.o. i potrebno je donijeti ovu Odluku u procesu gašenja. U tom razdoblju će se riješiti svi mogući problemi oko dugovanja, mehanizacije i ostalih poslova društva. Kao što već znate, djelatnici su postali dio Gradske uprave i poslove će odrađivati Grad kroz Komunalni pogon. Ostala je samo direktorica kojoj s 1. studenim prestaje važiti ugovor. Dakle, tvrtka se zatvara bez dugova i repova, bez ikakvih zaostataka prema dobavljačima.“ – pojasnio je gradonačelnik Budimir.
Prihvaćena je i Odluka o osnivanju trgovačkog društva Gradski objekti d.o.o., društva koje će biti zaduženo za upravljanje objektima koji vrše uslugu prodaje.
„U nekom idućem razdoblju čeka nas stavljanje u funkciju restorana u Kulturnom centru, a nadamo se da ćemo u četvrtom pokušaju dobiti i izvođača radova za Gradsku tržnicu. Isto tako, po ubrzanom procesu moramo krenuti u realizaciju Doma kulture, a otvara se i projekt Kuće graševine za kojeg je spremna dokumentacija, no još nemamo izvore financiranja. Svi ti objekti imat će neku vrstu gospodarske djelatnosti, odnosno nešto što je komercijalno i profitabilno, a Grad kao neprofitabilna organizacija ne može upravljati s istima. Budući da Komunalno društvo više nemamo, moramo osnovati tvrtku koja će biti sveobuhvatna.“ – rekao je gradonačelnik.
„Blizu smo otvorenja restorana, za koji ćemo gledati da bude samoodrživ, on ima svoje prihode i rashode, a otvorit će se nekoliko radnih mjesta. O tome ćemo raspravljati najviše na sjednici kad se bude donosio Proračun. Nadamo se da će se u idućem razdoblju realizirati i projekt Gradske tržnice, morat će se s njom upravljati, a po primjeru naših susjeda iz Pleternice vidimo kako se to radi. U Domu kulture ćemo imati razne predstave, kino projekcije, održavanje manifestacija, najam tih prostora, ali i naplaćivanje ulaza u muzejski dio objekta. Dakle moramo imati tvrtku koja će svime time upravljati i legalno moći izdavati račune i imati fiskalnu blagajnu. Tvrtka će biti pod budnim okom Grada i Gradskog vijeća, gdje ćemo kontrolirati sve prihode i troškove. Definitivno je da će kroz te projekte biti desetak novih radnih mjesta u Kutjevu i nadam se da će ljudi s područja grada imati priliku zasnovati radni odnos u svom gradu. Otvaramo nova radna mjesta, pružamo sadržaj za naše stanovnike, s ciljem i svrhom da sve bude samoodrživo u budućnosti.“ – rekao je gradonačelnik Josip Budimir.




Prihvaćene su i Odluka o komunalnim djelatnostima, Odluka o grobljima, Odluka o izmjeni Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada, Odluka o raspisivanju i provedbi javnog natječaja za prodaju nekretnina u vlasništvu Grada Kutjeva, Odluka o sufinanciranju smještaja djece u dječjim vrtićima izvan područja Grada Kutjeva u pedagoškoj godini 2025./2026., Odluka o usklađivanju Procjene rizika od velikih nesreća, Odluka o izmjeni i dopuni Odluke o rasporedu sredstava za redovito financiranje političkih stranaka i vijećnika liste grupe birača u Gradskom vijeću u 2025. godini, Odluka o donošenju Plana djelovanja u području prirodnih nepogoda za 2026., Odluka o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Kutjeva, Program dodjele potpora male vrijednosti poljoprivrednicima na području Grada Kutjeva kao pomoć za ublažavanje posljedica prirodne nepogode suša za 2024. godinu, Pravilnik o dodjeli učeničkih stipendija Grada Kutjeva koji stanuju izvan područja grada Kutjeva, Analiza stanja sustava civilne zaštite za 2025., Smjernice za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite 2026.g. – 2029., Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite 2026. – 2028., Odluka o izmjeni Osnivača Gradske knjižnice Kutjevo te Statutarna odluka o izmjenama i dopunama Statuta Grada Kutjeva.


